ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza az ILLATSZERTÁR Kft. (továbbiakban: Üzemeltető) által üzemeltetett olivinatural.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit. Csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.  Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, megkötése kizárólag elektronikus formában történik meg. 

Az általános szerződési feltételek elfogadása

A vásárlás során, aki a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni (továbbiakban: Vásárló), köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit a rendelés véglegesítésekor látható jelölő négyzet kiválasztásával fogadhat el. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a Vásárló és az Üzemeltető között szerződés jön létre.

Ha a Vásárló az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, nem küldheti el megrendelését. Webáruházon keresztül csak 16. életévét betöltött személy rendelhet. A Vásárló az ÁSZF elfogadásával elismeri, hogy a 16. életévét beöltötte.

A Webáruházunk működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdésekben Ügyfélszolgálatunk készséggel rendelkezésére áll. Telefonos Ügyfélszolgálat:   +36 1 788 5870  (hétfőtől péntekig 08:00-16:00 óra között várja a hívásokat). E-mail cím: [email protected]

​1. Az Üzemeltető adatai

Üzemeltető: Illatszertár Kft.

Adószám: 23588020-2-41

Cégjegyzékszám: 01-09-972721

Székhely: 1027 Budapest, Erőd u. 20.

Tel.: +36 1 788 5870 (hétfőtől péntekig 08:00-16:00 óra között)

Mobil: +36 70 524 5103 (hétfőtől péntekig 08:00-16:00 óra között)

E-mail: [email protected]

Web: www.olivianatural.hu

Nyilvántartást vezető hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság

Az Üzemeltető az értékesítés során a saját nevében jár el.

2. Vásárlás, szerződés

A Webáruház szépségápolási-, higiéniai- és aromaterápiás termékeket forgalmaz.

A webáruházban megismerheted a teljes Olivia Natural termékpalettát és online meg is vásárolhatod termékeinklet. A termékekre kattintva megismerheted pontos összetételüket, bőrödre kifejtett hatásukat és a használati információkat. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek kézműves mivoltuknak köszönhetően.

Az Webáruházban található termékadatok, fotók, leírások a Üzemeltető  tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása csak a Üzemeltető előzetes engedélyével lehetséges.

A megjelenített termékek kizárólag online a www.olivianatural.hu weboldalon keresztül rendelhetők meg önállóan.

Regisztráció és megrendelés Vendégként

Vásárlásra lehetőség van regisztrált Vásárlóként vagy regisztráció nélkül, Vendégként is.

A regisztráció során a Vásárló személyes Felhasználói fiókot hozhat létre, mely során kötelezően elkérjük a vezeték- és keresztnevét, e-mail címét, telefonszámát, szállítási és számlázási címét (közterület, település, irányítószám, utca, házszám). A regisztráció előnye, hogy az újabb vásárlások alkalmával nem szükséges újra megadni a fenti adatokat, így a vásárlás menete egyszerűsődik a második alkalomtól kezdődően. Továbbá bármikor visszanézhetőek a leadott megrendelések adatai, a személyes fiók adatok szükség esetén könnyedén módosíthatóak és Regisztrációval rendelkező Vásárlóink eseti kedvezményekkel vásárolhatnak, kedvezmény kuponok felhasználására  jogosultak. A regisztráció során a Vásárlón tudomásul veszi és – az erre szolgáló jelölőnégyzetek kipipálása útján – kifejezetten elfogadja az ÁSZF-et, valamint az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat. Az Üzemeltető a regisztrációról e-mailben aktiváló linket küld a Vásárlónak, amelynek segítségével a Vásárló véglegesítheti regisztrációját. Tehát a regisztrációját e-mailben meg kell erősítenie. Sikeres regisztrációt követően bármikor bejelentkezhet személyes fiókjába Webáruházunkban, ezt követően pedig elkezdheti a rendelést és élvezheti a regisztrációért járó kedvezményeket.

A Vásárlónak lehetősége van arra is, hogy regisztráció és Felhasználói fiókot létrehozása nélkül, Vendégként hozzon létre megrendelést. Vendégként azonban kedvezményre nem feltétlenül jogosult, olyan időszakos kuponok és promóciók felhasználását nem tudja igénybe venni, amelynek a feltétele az oldalunkon való regisztrációhoz kötött.

Vásárlás menete

Amennyiben rendelkezik regisztrációval, be tud jelentkezni. Rendelést csak természetes személy adhat le. Regisztrált Vásárlók, Felhasználók esetén a rendszer automatikusan kitölti a korábban megadott adatokkal a rendelési felületet.

Amennyiben nincs regisztrációja az alábbi adatok megadása szükséges a rendelése leadásához: vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám, szállítási és számlázási cím (közterület, település, irányítószám, utca, házszám).

A termék kiválasztásához és a bevásárlókosár létrehozásához nem szükséges belépnie vagy regisztrálnia. Vásárló akár rendelkezik regisztrációval, akár nem (Vendég), válogathat a termékek között. Az egyes termékek oldalán, illetve termék kategóriák oldalán találhat a termékekhez kapcsolódóan bővebb információt, adott esetben termékleírást, kiszerelést és láthatja a termék bruttó bolti árát, illetve eseti jelleggel kedvezményes árat is. A termékoldalon kiválaszthatja a megrendelni kívánt darabszámú terméket (az alapértelmezett darabszám 1 db).

Az Üzemeltető korlátozhatja, hogy egyes termékekre egyszerre mekkora mennyiségben adható le rendelés.

A kiválasztott terméket a „Kosárba teszem” gombra kattintva helyezheti a „Bevásárlókosár”-ba. Majd továbblépve az oldalon addig folytathatja a keresést és vásárlást amíg létre nem hozta a megrendelni kívánt termékek teljes listáját. A kosár tartalma mindig megjelenik, miután egy plusz termék került behelyezésre, illetve a tartalma bármikor üríthető a kosárra kattintva majd a törölni kívánt tételek melletti ’x’-el jelölt törlő gombra kattintással. Ha a kosár tartalma végleges megkezdhető a rendelés véglegesítése a „Kosár tartalma és fizetés” gombra kattintással, amely három lépésből áll.

Kosár tartalmának ellenőrzése, kuponkód beváltása

A kosár tartalma és fizetés gombra kattintás után ellenőrzés és módosítás céljából megjelennek még egyszer a megrendelni kívánt termékek adatai: termék(ek) megnevezése, egységára, mennyisége, a termékekre vonatkozó részösszegek és a kiválasztott termék(ek) végösszege. Itt még változtatni lehet az egyes termékek mennyiségén, az új mennyiség megadása után a frissítés gomb segítségével. A törlés gomb használatával pedig bármely tétel vagy a teljes kosár tartalma törölhető. Amennyiben rendelkezik kedvezményt érő kuponnal azt ugyanitt a Kupon beváltása résznél, a kuponkód beváltása most mező bejelölését követően megjelenő felugró ablakban van lehetősége beváltani. A felugró ablakban kell megadni a kupon számát, majd rögtön ezután a mellette levő Kupon beváltása gomb megnyomásával a rendszer automatikusan ellenőrzi és érvényesíti a kupont. Sikeres kuponbeváltás esetén a következő üzenet jeleik meg: Kupon kedvezményét sikeresen beszámítottuk.

A „folytatom a vásárlást” gombbal visszatérhet a termékekhez, majd bármikor újra megnyithatja Bevásárlókosarát.

Fizetési és szállítási mód kiválasztása

A „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomása után a megjelenő PÉNZTÁR oldalán választhatja ki a fizetési és szállítási módot. A kiválasztott mód mellett láthatja a fizetési, illetve szállítási móddal kapcsolatos fizetendő pluszköltségeket.

A számlázási és szállítási adatok kiválasztását követően a Szállítási módok közül választhat a megfelelő mód melletti gomb bejelölésével. A Pénztár minden lépését követően a tovább gombra kattintással tud a következő lépéshez eljutni. A fizetési mód kiválasztásának ablakában szükséges elfogadnia a Általános szerződési feltételeket, amelyet a mellette levő jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a Vásárló és az Üzemeltető között szerződés jön létre és a rendelés kizárólag ekkor véglegesíthető.

Rendelés véglegesítése

A rendelés véglegesítése az utolsó lépése a rendelés elküldésének, amely a „Rendelés jóváhagyása” gomb megnyomásával történik meg. A megrendelésed leadását követően e-mailben értesítünk a beérkezett rendelésed aktuális státuszáról és a várható kiszállítás/átvétel idejéről. Regisztrált vásárlóink nyomon követhetik a rendeléseiket fiókjukban az „eddigi megrendeléseim” menüpontra kattintva.

Visszaigazolás

Az elküldött rendelés megérkezéséről egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk a Vásárló e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait. A visszaigazolás legkésőbb a rendelés megérkezését követő 24 órán belül megérkezik a megadott e-mail címre. Amennyiben a visszaigazolás a rendelés  megérkezésétől számított 24 órán belül nem érkezik meg a Vásárlóhoz, akkor a Vásárló nem köteles a megrendelt termékek átvételére.

Felhasználói fiók törlése

A regisztrált Vásárló Felhasználói fiókjának törlését bármikor kezdeményezheti. Nem kell mást tennie, mint az [email protected] címre egy e-mailt küldeni. A Felhasználói fiókját az e-mail beérkezése után, a következő 5 munkanapon belül töröljük a regisztrált Vásárló kérésére. Azonban az ÁSZF elfogadásával a regisztrált Vásárló tudomásul veszi, hogy kérésére a regisztrációjának törlésével egyidőben elveszíti adatait, vásárlásainak előzményeit és minden kedvezményét.  

A jelen pontokban leírt megrendelés alapján létrejött szerződés interneten kötött, de nem írásba foglalt szerződésnek minősül, melyet az Üzemeltető rögzít, és a szerződés utóbb az Üzemeltetőnél hozzáférhető.

3. Adatok védelme

A Webáruház minden esetben a Vásárló által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Kézi adatmódosítást a Webáruház nem végez, kizárólag a Vásárló írásbeli, e-mailes bejelentése/kérése alapján, illetve amennyiben valamiért nem felelnek meg a számlázási adatok, úgy telefonon történő értesítést/egyeztetést követően van lehetőség. Nagyon fontos, hogy az adatok pontosak legyenek, ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, avagy adatmódosításra a rendelés feladása közben és a feladást követően is van mód, ez utóbbihoz azonban vegye fel a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon a Webáruház ügyfélszolgálatával. A Regisztrált Vásárlóinknak van lehetőségük a fiókjukba belépést követően az adataik módosítására amit mindenképpen a rendelés leadását megelőzően végezzenek el, ha szeretnék, hogy az aktuális rendelésük a megadott új adatok szerint kerüljenek kézbesítésre.

A Vásárló adatait a Webáruház védett, biztonságos adatbázisban tárolja a Vásárló által megismert és elfogadott Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltak szerint..

A Webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a Vásárló elfogadja az Üzemeltető Általános Szerződési Feltételeit, továbbá Adatkezelési Tájékoztatóját.

4. Garancia

Az Olivia Natural termékei állandó prémium minőséget képviselnek, melyet szigorú minőségi elvárásaink és kitűnő felhasznált alapanyagaink mellett a 30 napos pénzvisszafizetési garanciánk is igazol.

Amennyiben bármilyen okból nem vagy elégedett a megvásárolt termékkel, postai úton küldd vissza nekünk, vagy személyesen add le saját márkaüzleteinkben a termék legalább 50%-os maradványát a vásárlástól számított 30 napon belül, melyre 100%-os azonnali pénzvisszafizetési garanciát vállalunk (csak a termék vételárát térítjük meg, az esetlegesen felmerült postázási költséget nem). A garancia kizárólag a vásárlásról szóló nyugta/számla bemutatásával érvényesíthető.

A pénzvisszafizetési garancia kizárólag a saját márkaüzleteinkben (Mammut 1, Árkád bevásárlóközpont), illetve a www.olivianatural.hu oldalon található webáruházunkban vásárolt termékekre vonatkozik. A garancia a vásármegjelenéseinken, illetve viszonteladóinknál/partnereinknél vásárolt termékekre nem érvényesíthető.

5. Árak

A termék/szolgáltatás mellett feltüntetett árak bruttó árak, az általános forgalmi adót is tartalmazzák. A termékek vételára ugyanakkor nem tartalmazza a kiszállítás költségét, amely azonban a rendelést összesítő oldalon feltüntetésre kerülnek.

6. Szállítási határidők és díjak

a.) Házhozszállítás

Termékeinket házhozszállítással is megrendelheted. A futárköltség a szállítási és fizetési módoktól függően változik és minden esetben a Magyarországra leadott megrendelésekre vonatkozik. Két kiszállítási mód közül választhatsz, kérheted a házhozszállítást amelyet a GLS futárszolgálat mint megbízott szállító végez, vagy kérheted a FOXPOST csomagautomaták egyikébe megrendelésed. 

GLS futárszolgálat házhozszállítása esetén a szállítási költségek az alábbiak szeint alakulnak: 

– Előre utalás esetén: 1290 Ft/csomag (bruttó)

Előreutalásos vásárláskor a megrendelt termékeket csak azután postázzuk, miután a megrendelés összege beérkezett a CIB Banknál vezetett 10700598-66950181-51100005 számú bankszámlánkra.

– Bankkártyás vásárláskor: 1290 Ft/csomag (bruttó)

Bankkártyás fizetés esetén a pénztárból a CIB Bank biztonságos oldalára irányítunk át, ahol a szükséges adatok megadása után történik meg a fizetés.

Elfogadott bankkártyák: dombornyomott VISA, és MasterCard, Visa Electron és Maestro, illetve azon bankkártyák, melyekhez ellenörzőkód (CVC) tartozik.

A Bankkártyás fizetéssel kapcsolatos fontos információkat megtalálhatod a Fizetési és Szállítási feltételek menü pont alatt. 

 – Utánvétel esetén: 1490 Ft/csomag (bruttó)

Vagyis a készpénzes fizetés a csomag átvételekor történik, a kézbesítőnek.

FOXPOST csomagautómatába kért szállítás esetén a szállítás költségei az alábbaik szerint alakulnak: 

– Előre utalás esetén: 950 Ft/csomag (bruttó)

Előreutalásos vásárláskor a megrendelt termékeket csak azután postázzuk, miután a megrendelés összege beérkezett a CIB Banknál vezetett 10700598-66950181-51100005 számú bankszámlánkra.

– Bankkártyás vásárláskor: 950 Ft/csomag (bruttó)

Bankkártyás fizetés esetén a pénztárból a CIB Bank biztonságos oldalára irányítunk át, ahol a szükséges adatok megadása után történik meg a fizetés.

Elfogadott bankkártyák: dombornyomott VISA, és MasterCard, Visa Electron és Maestro, illetve azon bankkártyák, melyekhez ellenörzőkód (CVC) tartozik.

 – Utánvétel esetén: 1150 Ft/csomag (bruttó)

Vagyis a csomagautomatánál történik a fizetés, a csomag átvételekor személyesen. FONTOS! Az automatáknál csak bankkártyával lehet fizetni, ezért csak abban az esetben válaszd ezt a fizetési módot ha ez megoldható számodra. 

– Minden 12.000 Ft feletti megrendelésnél a kiszállítás ingyenes!

– Külföldre történő kiszállítás esetén érdeklődj a lehetőségekről a [email protected] e-mail címen.

A csomagokat a megrendeléstől – illetve előreutalásos és bankkártyás fizetés esetén a számla ellenértékének beérkezésétől – számított 1-2 munkanapon belül szállítjuk ki a megadott címre. Ettől eltérő szállítási idő készlethiány esetén várható, illetve ha a GLS szolgáltatónál tőlünk független kézbesítési probléma lépne fel, amelyről időben értesítjük Vevőinket a várható tényleges kiszállítási idő megjelölésével. 

A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Kérünk, hogy rendeléskor olyan kiszállítási címet és telefonszámot adj meg, melyeken 8-17 óra között elérhetünk. Ha mégsem lennél elérhető a megadott címen, lehetőség van a futárszolgálattal egy új időpont egyeztetésére. 

További részleteket a kiszállítás menetéről és a FOXPOST működéséről a Fizetési és szállítási feltételek menüpontban találhatsz. 

7. Elállás felmondás

Vásárló 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a létrejött szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha a Vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát (amelyre vonatkozó mintát megtalál az ÁSZF végén) köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 1027 Budapest, Erőd utca 20. [email protected] e-mail címre.

A Vásárló határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Vásárló  által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ide nem értve a termék visszaküldésének közvetlen költségét. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A Vásárló  köteles számunkra vagy (a termék átvételére Vásárló  feljogosított személy nevét és postai címét, ha van ilyen személy) számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli. A Vásárló  kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Kizárólag sértetlen, zárt csomagolású termék visszaküldésére van lehetőség.

8. A panaszkezelés módja

Fogyasztói panaszügyintézés írásban, illetve telefonon történik (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján), az alábbi címre: 1027 Budapest, Erőd utca 20., vagy [email protected] e-mail címre vagy az alábbi telefonszámon hétfőtől péntekig 08:00-16:00 óra között.

A Vásárló az Üzemeltetőnek az áru forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Üzemeltetővel. Az Üzemeltető a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Üzemeltető a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

Az írásbeli panaszt az Üzemeltető a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja, és a Vásárlónak megküldi, elsősorban a Vevő által megadott e-mail címre. A panaszt elutasító álláspontját az Üzemeltető indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén az Üzemeltető köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve az Üzemeltető székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.

A leszállított termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos esetleges fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében kérelmet terjeszthet elő a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti, ennek hiányában a Vállalkozás székhelye szerinti illetékes békéltető testületnél.

Az Üzemeltető vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetőségei:

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10.

Tel: 06 (1) 488-2131

Fax: 06 (1) 488-2186

E-mail: [email protected]

9. Az Üzemeltető szolgáltatásának korlátai

Vásárló tudomásul veszi, hogy az internet sajátosságai miatt a Rendszer folyamatos üzemeltetése az Üzemeltető előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. Az Üzemeltető ennek megfelelően nem garantálja a weblap hibamentes és zavartalan működését, illetőleg, hogy a szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.

Üzemeltető jogosult a szolgáltatás vagy a kapcsolódó honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.

Üzemeltető csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.

10. Záró rendelkezések

A jelen Általános szerződési feltételek magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadók.

A jelen Általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. vonatkozó rendelkezései megfelelően irányadók.